Sunday, August 15, 2010

[Cherating On Leave]

Percutian ke Kampung Cherating.
SINOPIS July 2010 = Percutian ini dirancang 2 bulan awal dari tarikh yang dijanjikan. Ramai yang diperbualkan untuk join percutian ini. Tapi, bila hari percutian sudah tiba.. semua senyap.. bila di tanyer yang lain, no respon. So, malas nak tanyer lebih2. Maka aku sudah apply cuti. Mentang2 yang lain tu tokey aku nie kuli.. Mmmm.. nak wat camner.. dah apply cuti tak leh cancel.. maka senasib la aku ngan ustaz. Makan gaji.. so, percutian tu cuma 2 orang je. plan 3 hari 2 malam jadi 2 hari 1 malam je. Terima kasih kepada rakan2 semua. Terima kasih.
Kepada keluarga n my love, walaupon mereka cuba menghiburkan dan cuba tok menggembirakan percutian itu.. ianya tetap gagal. Walau bagaimana pon.. terima kasih MY FAMILY n My LOVE. Tokey cc & wife jugak tak dilupai coz cuba menunaikan janji walaupon sempat menjengok aku di Kuantan. Macammanapon, anda memang cuba tok jaga hati kawan. Terima kasih tokey cc. Takpelah beb! Percutian yang sepatutnya happening n best.. jadi bosan gilerrr.. So, rakan2 yang maner berjanji janji nak pegi tapi no respon n TANPA MINTA MAAF, aku ucapkan.. ALHAMDULLILAH.. Tuhan Maha ADIL. Tak perlu nak berdendam.. mesti ada bahagian masing2. TQ!
Sambung: lepas tu terus ke KL, jumpa joy n tido rumah joy sambil buat marketing bongok MLM. Tah pepe tah. Ke KL je lagi tambah tak best coz ustaz n member dia dah memeningkan dengan bisness Multi Level. Skim yang arghttt!! Nasib baik dapat gak lepak ngan Joy n Abg Rom. Tq.. So, next days.. go back home town. tu je.. arhgt!

No comments:

Post a Comment